wtorek, 12 listopada 2019

Warto uwierzyć w siebie...

                     Chyba u każdego w życiu  jest taki moment zastanowienia, przemyśleń, że warto było...Ktoś mi kiedyś powiedział po co Ci to wszystko... Rodzinny Dom Seniora ,,Leśne-Zacisze'', Fundacja ,,Pogodna Jesień Seniora, Noclegownia i ... Europejskie Centrum Geriatryczne, w pierwszej tego typu Wiosce Seniora ma powstać,  jako przysłowiowa wisienka na torcie moich lat pracy i pasji w kierunku Seniorów. Tych najstarszych. A może Kiedyś i dla  Nas samych, w potrzebie.  Nie lepiej usiąść z dobrą książką, wyjechać w daleką podróż. ?? Lub po prostu odpocząć po latach pracy.?..Mnie dalej pcha do przodu podświadoma odpowiedzialność za coś, że jak nie ja, to kto zawalczy  o godną starość dla  mojego i przyszłych   pokoleń.....Ze tak naprawdę fajnie jest  móc to COS z siebie dać,  po sobie zostawić..Coś dla kolejnych pokoleń..Wczorajsze święto Niepodległości 11 listopada 2019r, dodało mi maleńkich skrzydeł, nie tylko dosłowną wartością  tego wydarzenia. Patriotyzmu Nas, Polaków. Z rąk Naszej Pani Burmistrz  Danuty Madej odebrałam Odznaczenie , za zasługi dla Naszego miasta. Miłe. Wzbudziło to we mnie  dreszcz niesamowitych  doznań tych wewnętrznych , jak i euforycznych. Myślę, że pozostałe osoby odznaczone były równie, jak ja  pod wielkim wrażeniem emocjonalnym. Czuć się docenionym za to minimalne COS, co wypływa z Naszych chęci działań na rzecz społeczeństwa , jest chyba najpiękniejszą nagrodą i większą motywacją do kolejnych poczynań . Dziękuję Pani Burmistrz. Jest Pani nie tylko wyjątkowa, jako kobieta, ale i WIELKĄ, jako  Burmistrz Miasta . Osobą, która poprzez swą pracę, ocenę potrafi pokazać Nam społeczeństwu, że WARTO UWIERZYĆ W SIEBIE.....Dziękuję. Odznaczonym życzę dalszych efektywnych działań i miłych w tym doznań na rzecz społeczeństwa.....

 
 
 
 
I kolejne Nasze Wydarzenia z ostatniego okresu...... ,,MÓJ ODBIÓR STAROSCI '' , Artykul mojego autorstwa,  który ukazał się w piątek w Magazynie Powiatu Zarskiego.
 
znajdzcie chwilę na przeczytanie, przy filiżance kawy, trochę tego typu refleksji jest potrzebne nie tylko w momencie przysłowiowego nadejścia problemu......ZAPRASZAM
 
 
 
Odrobinę z DNI SENIORA.......
 
 
 

 
 
I Nasza FUNDACJA, która startuje w konkursie NASZE DOBRO LUBUSKIE.....Jeżeli uważacie, że zasługujemy na nagrodę....Oddajcie na Nas swój głos.....
 
 
 
 
 
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz